ოფისები თითქმის ყველგან აქვთ რაც კარგია როგორც ადგილობრივი ასევე უცხოეთში. ტარიფების კარგი აქვთ, მაგრამ რაც ამ კომპანიის სერვისით ვსარგებლობ მხოლოდ ერთხელ მივიღე ამანათი დროულად, სხვა შემთხვევებში 2-3 დღით მაინც აგვიანებს ხოლმე ამანათები. ამასთან კლიენტთა მომსახურების სისწრაფეც არაა დამაკმაყოფილებელი რაც ალბათ იმითაცაა გამოწვეული რომ მხოლოდ ერთი თანამშრომელი ემსახურება ჩვენს ქალაქში მომხმარებლებს.
სამწუხაროა რომ შეფასების შეცვლა არ შემიძლია თორე აშკარად უფრო დაბალ რეიტინგს დავუწერდი. მოკლედ უკვე დაახლოებით 60-მდე ამანათი მაქვს გამოწერილი ინექსის მეშვეობით და ძან იშვიათად თუ ყოფილა შემთხვევა როცა საიტზე მითითებულ ვადებში ჩამოეტანათ. რეგიონებში 6-7 დღე უწერიათ მიტანის ვადად, თუმცა ძირთადად 8-9 დღეს მაინც უნდება და არსად აფიქსირებენ რომ ამანთების ჩაბარება დაგვიანდება. აგერ მაგალთად 18 სექტემბრის რეისის ამანთები რეგიონებში 25ში უნდა ჩაბარებულიყო განრიგის მიხედვით და ამ კომენტარის დაწერისთვის უკვე 29 სექტემბერია. ამასთან არსად დაუწერიათ რომ დაგვიანდებოდა ამანათების ჩაბარება. მხოლოდ მაშინ გავიგე რომ ავიაკომპანიამ რეისი 3 ნაწილად გაყო, როცა იქით მივწერე ფეისბუქზე, მანამდე არ იკადრეს რომ შეეტყობინებინათ კლიენტებისთვის ამის შესახებ, როცა სხვა გადამზიდმა (არ დავაკონკრეტებ რომელმა) მსგავსი შემთხვევის დროს ყველა კლიენტს მოცემულ რეისზე არსებული ამანათების ტრანსპორტირების თანხა არ გადაახდევინა.